Karton gabaryt A

Sprzedaż wysyłkowa ma wiele zalet. W ostatnich latach trendy świata wirtualnego i rosnące wpływy w branży e-commerce relacjonowały poszczególne branże biorące udział w realizacji usług online. Efektywność logistyki to kluczowy czynnik finalizacji zamówienia internetowego. Procesy planowania, realizowania i kontrolowania nie mogą obyć się bez wykorzystania odpowiednich opakowań. Dla naszych klientów przygotowaliśmy zatem kartony gabaryt A, rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb i preferencji, a także kartony – duże gabaryty. Starannie wyselekcjonowana oferta pozwala na jeszcze lepsze pakowanie paczek i bezpieczniejsze dostarczanie zawartości do rąk klienta. Właściwy dobór kartonowych opakowań ma istotny wpływ na optymalizację czasu pakowania, estetykę przesyłki i jej zabezpieczenie przed czynnikami wysokiego ryzyka w transporcie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, proponujemy wyroby z wytrzymałej, sztywnej tektury. Proste, ale funkcjonalne rozwiązania to gwarancja wygody oraz satysfakcji. 

Gabaryt a wymiary kartonu – zasadnicze różnice 

Początkujący przedsiębiorcy w branży e-commerce z pewnością zachodzą w głowę, jaki typ opakowań wybrać do swojego sklepu online, aby zawartość była bezpieczna, a estetyka paczki zachowana. Wybór uwzględnia przede wszystkim rodzaj sprzedawanych produktów. Ich gabaryty i średnia wartość zakupu potencjalnego klienta pozwolą oszacować wymiary paczek. Wielu naszych klientów zastanawia się, czym jest gabaryt, a czym wymiar kartonu, a także jakie są podstawowe różnice między nimi. Gabaryt to sformułowanie, które pozwala określić wielkość skrytki tzw. paczkomatu, z których korzysta między innymi przewoźnik inPost. Dla przykładu, karton gabaryt A ma maksymalne wymiary 8 × 38 × 64 cm, gabaryt B zyskuje maksymalne wymiary 19 × 38 × 64 cm, natomiast karton gabaryt C osiąga maksymalne wymiary 41 × 38 × 64 cm. W ten sposób możemy określić, w którą skrytkę paczka bez problemu się zmieści, nie naruszając jej zawartości. Aby wybrać właściwy rozmiar opakowania, przedsiębiorca powinien skupić się na gabarytach towaru, którym handluje i postawić na wielkości opakowań z podanych przedziałów, które pozwolą bez problemu nadać wysyłkę u przewoźnika. 

Wytrzymały i odporny karton gabaryt A

Jakość zastosowanych materiałów to dla nas priorytet. Zależy nam, aby dostarczane rozwiązania były funkcjonalne, bezpieczne, wydajne i łatwe w użytkowaniu. Karton gabaryt A wykonujemy z tektury falistej 3- lub 5-warstwowej, dzięki czemu konstrukcja jest nie tylko trwała, ale również sztywna. Stabilny karton to gwarancja dostarczenia przesyłki w nienaruszonym stanie. Tektura dzięki usztywnieniu jest znacznie bardziej odporna na działanie czynników niekorzystnych, na zanieczyszczenia i drobne wgniecenia, które negatywnie wpływają na estetykę dostarczanej paczki. Ponadto kartony gabaryt A powstają z materiałów w pełni przystosowanych do dalszego przetworzenia. Tektura falista jest biodegradowalna i można ją poddawać recyklingowi, dzięki czemu mniej obciążamy środowisko, co jest warte podkreślenia również w komunikacji marketingowej. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważnym czynnikiem w satysfakcji z zakupów w branży e-commerce są detale. Nasze opakowania sprostają nawet najbardziej wygórowanym oczekiwaniom. Przykładamy ogromną uwagę do szczegółów, dzięki czemu nasi klienci zauważają znaczny spadek reklamacji z tytułu zniszczenia opakowania. 

Karton gabaryt B z możliwością nadruku 

Przygotowaliśmy naszą ofertę kompleksowo. Realizujemy zamówienia standardowe oraz w pełni zindywidualizowane. Popularnością cieszy się wybór uniwersalnego kanonu gabaryt B, a coraz chętniej klienci decydują się na nadruk na tekturze. Spersonalizowane opakowanie to dodatkowy atut i budowanie lojalności klientów w branży e-commerce. Wykonujemy prace przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Nadruk fleksograficzny charakteryzuje się doskonałą trwałością i wysoką odpornością na ścieranie, dzięki czemu efekt jest w pełni zadowalający. Karton gabaryt B zarówno z nadrukiem, jak i bez mieści się w skrytce 19 cm x 28 cm x 64 cm, zatem pozostaje częstym wyborem w branży kosmetycznej, w sklepach z książkami, ubraniami i drobnym sprzętem AGD/RTV.