Karton gabaryt B

Rozwój branży e-commerce w ostatnich latach zrewolucjonizował wiele obszarów, bez których realizacja sprzedaży internetowej nie byłaby możliwa bądź znacznie utrudniona. Logistyka to jedna z kluczowych gałęzi sukcesu w usługach wysyłkowych. Opakowania przesyłek nie mogą być przypadkowe. Mają ogromne znaczenie w zachowaniu najwyższych standardów obsługi klienta. Zapewniają bezpieczeństwo dostarczenia towaru, a także przyczyniają się do budowania lojalności i pozytywnych emocji z marką. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, oferujemy kartony gabaryt A, B i C pozostałe rozwiązania niezbędne do precyzyjnie przygotowanej paczki do wysyłki zamówienia w sklepie internetowym. Wieloletnie doświadczenie na rynku pozwoliło nam wypracować najwyższej jakości standardy. Wykorzystujemy potencjał nowoczesnych technologii, aby zagwarantować opakowania zgodne z wytycznymi, zachowując aspekt proekologiczny. Wykonane z trwałych, wytrzymałych materiałów pozwolą na bezpieczne dostarczenie przesyłki pod wskazany adres. 

Gabaryt B – popularny wybór naszych klientów

Współpracujemy z klientami, którzy cenią sobie jakość, wytrzymałość i praktyczność rozwiązań. Właściwie dopasowane opakowania to redukcja ryzyka uszkodzenia przesyłki i jednocześnie niezadowolenia ze strony osób zamawiających. Zwiększona ilość zwrotów i reklamacji z tytułu uszkodzeń paczki ma negatywny wpływ na dalszy rozwój firmy działającej w branży e-commerce, a pozyskiwanie nowych klientów to kosztowne przedsięwzięcie. Nasi klienci nie bez powodu ufają nam od lat. Obserwując rynek, oferujemy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb, w tym uniwersalne kartony gabaryt B. Wykonane z mocnej i stabilnej 3- lub 5-warstwowej tektury falistej gwarantują doskonałe warunki użytkowe bez względu na rodzaj wysyłanego towaru. Ogromna popularność, którą cieszy się karton inPost gabaryt B, wynika również z wygody, jaką oferuje dostawca. Paczka o optymalnych rozmiarach przygotowanych do skrytek o maksymalnej wielkości przesyłki 19 cm x 28 cm x 64 cm pozwala na optymalizację łańcucha dostawy i ograniczenie dostępnych rozwiązań na magazynie. Z tego wymiaru z powodzeniem korzystają firmy zajmujące się handlem odzieżą, kosmetykami, chemią kosmetyczną, niewielkimi urządzeniami AGD i RTV oraz innymi produktami technologicznymi. 

Wytrzymały i niezawodny karton gabaryt A 

Najważniejszym czynnikiem w dopasowaniu opakowań jest wytrzymałość tektury. Właśnie dlatego wykorzystujemy materiały w pełni biodegradowalne o satysfakcjonującej sztywności. Stabilna, wytrzymała tektura pozwala na błyskawiczne spakowanie paczki, transport i dostarczenie zamówienia do rąk osoby zamawiającej bez nieestetycznych zagięć czy wgnieceń. Karton gabaryt A dopasowany do wielkości skrytki 8 cm x 38 cm x 64 cm ma jeszcze jedną, bardzo istotną w branży e-commerce cechę. Tektura falista mimo sztywności i wytrzymałości jest lekka, co nie wpływa na znaczące zwiększenie wagi paczki, optymalizując ewentualne koszty dodatkowe generowane na rzecz przewoźnika. 

Gabaryt A, B czy C – jaki karton Janbox wybrać? 

W Janbox skupiamy się na indywidualnym podejściu do każdego klienta, dlatego przygotowaliśmy intuicyjny w obsłudze konfigurator opakowań i ofertę zróżnicowanych opcji w standardowych rozmiarach. Finalnie wybór jest zależny od wielu czynników, a najważniejszym pozostają najczęstsze zakupy klientów, średni koszyk i wielkość potencjalnej paczki. Warto wyposażyć magazyn w wybór kartonów różnej wielkości, co pozwoli spakować zamówienie z należytą starannością i zachowaniem bezpieczeństwa w transporcie. Zbyt duże opakowanie może być negatywnie postrzegane przez klienta, szczególności w czasie, kiedy tak duży nacisk kładziony jest na aspekt ochrony środowiska. Oferujemy kompleksową pomoc oraz fachowe doradztwo w zakresie satysfakcjonujących rozwiązań. Zdecydowanie najpopularniejszym wymiarem jest gabaryt B, jednakże w przypadku usług e-commerce równie przydatny może być karton gabaryt C przystosowany do skrytek o wielkości 41 cm x 38 cm x 64 cm.