Firmy, które zajmują się sprzedażą internetową, mają dużo możliwości dodatkowej promocji. Poza internetowymi komunikatami warto także zainwestować w personalizowane kartony z logo, a także wypełnienia do kartonów w kolorze nawiązującym do charakterystycznych barw marki. Takie z pozoru drobne rzeczy pozwalają wyróżnić się na tle innych przedsiębiorstw. Ważna jest również dbałość o bezpieczeństwo przesyłki. Karton powinien być zatem odpowiednio trwały, a wypełnienie musi pasować do konkretnego towaru. W tym przypadku kolejny element z logo marki będzie mile widziany. Konsumenci obecnie zwracają uwagę na każdy drobiazg, a pudełka z pięknym nadrukiem robią bardzo dobre wrażenie. Już na pierwszy rzut oka widać, że marka dba o to, aby wszystkie elementy, które znajdują się w ich asortymencie, były dopracowane we wszystkich szczegółach. Dobrze wykonane, solidne pudełko z nadrukiem, wyróżniające się ciekawym kolorem to strzał w dziesiątkę. Często pudełko po przesyłce wykorzystywane jest ponownie, wówczas ważne jest, aby pięknie się prezentowało. Ponadto wiele osób, które działają w social mediach, wykonuje tzw. unboxing, polegający na nagrywaniu otwierania paczek. W takim przypadku znakomicie sprawdzą się kartony z nadrukiem. Pozwolą odbiorcom lepiej zaznajomić się z logo i samą marką.
Spis treści
Logo na kartonie – dlaczego jest tak ważne?
Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach konsumentów wpływa wiele czynników. Oczywiście najważniejszy jest sam produkt, ale nie tylko. Istotne są również pozostałe elementy, które składają się na odbiór marki przez klienta. Jednym z nich jest logo i dopracowanie go w każdym szczególe, od czcionki, przez kolor, a na wykonaniu kończąc. Taki nadruk można z powodzeniem i bez wstydu umieścić na poszczególnych artykułach. To samo tyczy się pudełka. Opakowania z logo firmy pozwalają na wyróżnienie się wśród masy różnego rodzaju artykułów. Mówi się, że odpowiednio opakowany produkt, a także wyjątkowy nadruk odpowiadają za dużą część sukcesu marki. Pięknie zapakowana paczka, która trafia do odbiorcy, z pewnością zapadnie w jego pamięć i sprawi, że z chęcią kolejny raz sięgnie po ten sam produkt. Co więcej, poleci go nawet swoim znajomym. Karton z twoim logo będzie świetny nie tylko dla sklepów, który wysyłają swój towar. W ciekawe opakowania można także pakować artykuły w sklepie stacjonarnym. Dotyczy to w zasadzie każdego sektora gospodarki, od spożywczego, po ten związany z materiałami budowlanymi. Warto pamiętać, że dobrze wykonany nadruk na opakowaniu powinien być mocno widoczny. Najlepiej, jeśli wykona go zatem profesjonalna firma. Świetnie sprawdzają się wypukłe napisy, zdecydowanie lepiej prezentujące się na wierzchu pudełka. Są wyczuwalne pod palcami, a ponadto wyraźniejsze. W takiej sytuacji dobrze jest skorzystać z usług specjalistów z branży. Kartony z nadrukiem firmy, marki czy danej kolekcji znajdziesz w asortymencie sklepu online janbox.pl. Dostępne są wypełnienia oraz nadruki na pakunkach dostosowane do potrzeb każdego klienta.
Kartony z nadrukiem – dodatkowy sposób na reklamę
W świecie, gdzie na każdym kroku można kupić w zasadzie dowolny produkt i to od wielu różnych marek, warto się wyróżnić. Znakomitym sposobem będzie zatem zainwestowanie w odpowiednią reklamę. Już od kilku lat wiadomo, że nie może być ona zbyt nachalna. Taka praktyka marketingowa jedynie zniechęca klientów do danej firmy i traci ona w oczach konsumentów. Dlatego też należy wybierać nieco subtelniejsze metody. Jedną z nich jest z pewnością opakowanie z logo firmy. Produkt zapakowany w taki sposób zainteresuje odbiorcę i sprawi, że sam nadruk zapadnie mu w pamięć. W końcu w znacznej większości jesteśmy wzrokowcami. Pięknie zaprojektowany napis, który bezpośrednio nawiązuje do logo firmy, sprawi, że przesyłka po usunięciu opakowania zaskoczy niejedną osobę, a często również sprawi jej przyjemność. Ciekawym rozwiązaniem są także spersonalizowane napisy kierowane wprost do każdego klienta. Pod logo marki można dopisać np. „Miłego dnia”, „Smacznego” czy „Pięknie dziś wyglądasz”. Taka dbałość o każdego bez wątpienia bardzo szybko zaprocentuje zwiększeniem sprzedaży. Ponadto kartony, w których wysyłamy przesyłki, jeśli odpowiednio atrakcyjnie się prezentują, są wykorzystywane przez klientów do innych zadań. Można w nich przechowywać płyty, listy, czy inne drobiazgi. Jeśli dodatkowo mają logo na wierzchu, posiadacz opakowania z pewnością przypomni sobie o marce i za niedługi czas znów złoży zamówienie. Aby znaleźć firmę, która wykona opakowania z logo marki, warto zwrócić uwagę na to, z jakich materiałów korzysta i czy w jej ofercie znajdują się interesujące nas produkty. Janbox.pl stawia na przejrzystość, a do tego wykona każde logo, które zamarzy się klientowi. Będzie ono do tego trwałe i starannie naniesione na opakowanie.
Karton z twoim logo – zwróć uwagę na jakość
Pudełko, które wysyłasz klientowi, powinno być przede wszystkim trwałe. To właśnie ono jest bowiem wizytówką Twojej firmy. Jeśli klient widzi, że zwracasz uwagę na detale, będzie wiedział, że może liczyć również na wysoką jakość samego artykułu. Warto zatem nie oszczędzać na tych elementach. Tyczy się to również wypełnienia. Najlepiej, jeśli idealnie współgra ono nie tylko z wyglądem paczki, ale również z filozofią firmy, a co za tym idzie, jeżeli oferujesz produkty naturalne, dostosuj do nich naturalny wypełniacz, których na rynku na szczęście nie brakuje. Nie bez znaczenia są także takie elementy takie jak logo. Z naszych obserwacji wynika, że kartony z nadrukiem budzą lepsze skojarzenia wśród konsumentów, a jednocześnie bardziej związują się oni z daną marką. Dlatego tak istotne będzie również odpowiednie wykonanie samego projektu graficznego oraz naniesienie go na karton. Pamiętaj, liczy się każdy drobiazg. Bez względu na to, czy jesteś zupełnie małą firmą, która oferuje rękodzieło, czy dużym przedsiębiorstwem, perfekcja i dokładność z pewnością bardzo się przydadzą. Logo na opakowaniu to niejako wizytówka całej marki. Jeśli jest nieestetyczne, zamawiający zapamięta to na długi czas. W czasach, kiedy tak istotne jest to jak nas widzą, wszystko musi być dopracowane. Możesz nawet wykreować swój wizerunek na nowo. Coraz więcej przedsiębiorstw dochodzi właśnie do takich wniosków i poszukuje miejsc, które wykonają nadruk najlepiej jak to możliwe. Jednym z nich z pewnością jest renomowany sklep janbox.pl – w naszym asortymencie oferujemy opakowania z logo firmy, a także trwałe kartony, czy wszelkiego rodzaju wypełnienia. Możesz zatem za jednym zamachem zakupić wszystko. Warto wspomnieć, że każdy produkt odznacza się wyjątkową trwałością i jakością.
Opakowanie z logo firmy – dla jakich sektorów?
Kartony z logo firmy stosowane są z powodzeniem w wielu sektorach. Często można je spotkać w asortymencie firm, które zajmują się produkcją butów czy sprzętu AGD. Jednak obecnie dostępne są dla praktycznie wszystkich branż, od elektroniki po odzież, a nawet produkty spożywcze. W zasadzie każdy, bez wyjątku, może wybrać logo, które później zostanie naniesione na karton, a następnie wysłane do klienta. Można tak zaprojektować pakunek, że będzie on ściśle kojarzył się z jedną marką. Wówczas da Ci to przewagę nad innymi przedsiębiorstwami z tej samej branży. A konkurencja jest ogromna. Warto zatem w ciekawy sposób wyróżnić swoje produkty. Niegdyś logo traktowało się jedynie jako zbędny drobiazg, obecnie jest ono często wyznacznikiem luksusu, a także produktów premium. Natomiast klienci wprost oszaleli na punkcie logotypów. Chętnie oznaczają je również w mediach społecznościowych oraz pozują z nimi do zdjęć. Jeśli pudełko jest ciekawe, w ciągu chwili znajomi, czyli nowi potencjalni klienci, sami się odzywają i dopytują o markę. Często nie jest ważna nawet zawartość pudełka. Konsumentów przyciągnie właśnie wygląd opakowania, a to czy na dłużej zostaną przy marce lub towarze, zależy już jedynie od producenta. Dużą część pracy wykonamy samym ciekawym opakowaniem z logo firmy. Jeśli właśnie stoisz przed wyborem firmy, która ma w swojej ofercie kartony z nadrukiem, dowiedz się koniecznie, w jaki sposób wykonywana jest praca nad napisem. Do wyboru są z reguły trzy metody, które są najczęściej stosowane.
Pierwsza to fleksografia, która polega na nanoszeniu nadruku w formie wypukłej. Do tego zadania wykorzystywane są wypukłe formy, czyli inaczej szybkoschnące farby lub polimer.
Druga metoda charakteryzuje się nakładaniem farby przy użyciu specjalnego szablonu. Po dokładnym odrysowaniu wszystkich szczegółów całość utwardzana jest dzięki warstwie światłoczułej, która ma za zadanie nie przepuszczać farby. Firmy trudniące się umieszczaniem logo na kartonach oferują zazwyczaj opcję w jednym lub w wielu kolorach.
Trzecia możliwość to nowoczesna odmiana płaskiego druku, czyli inaczej offset. Ta metoda pozwala na przeniesienie obrazu, który znajduje się na płaskiej formie drukowej, na powierzchnię kartonu. Wykorzystuje się do tego tzw. obciąg. Projekt wykonany w ten sposób odznacza się bardzo dużą precyzją i niesamowitą jakością.
Wybierając firmę, która wykona opakowanie z logo firmy, warto sprawdzić, czy mają także doradztwo w tym zakresie. Taka osoba pomoże wybrać konkretną metodę wykonania, a także projekt, który pasował będzie do danej marki. Renomowane firmy, takie jak janbox.pl poprowadzą Cię od momentu wyboru opakowania do finalizacji. Każdy szczegół zostanie skonsultowany. Bez względu na metodę wyrys logo będzie wykonany dokładnie i precyzyjnie. To właśnie wyróżnia naszą firmę spośród innych.